Göteborg nästa

Nu är vi framme i Göteborg, har ätit god middag med
trevligt sällskap. Jag mår inte helt okej efter gårdagen
och är ganska trött. Men det är inte varje dag man är
i Götet så jag ska snart göra ve mig för att möta upp
Ebba och hennes vänner på någon klubb inne i stan.
Sen vid tolv så ska jag träffa Ove så ska vi dricka lite
drinkar. Kommer bli fint!

Imorgon är det shopping, så inte alltför mycket drinkar ikväll.!

Imorgon ska jag även få träffa mitt nyproducerade kusinbarn!! :)
Ska bli så skoj!

XX

Kommentarer
Postat av: Yo

Har spriten tagit ut sin rätt på denna bloggerska?

2009-04-07 @ 13:15:00
Postat av: Emmeli

HALLÅ? Dåligt med uppdatering ;)

2009-04-07 @ 16:16:46
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: ANNA

Varför har du helt plötsligt slutat lägga upp tio inlägg om dagen?? hmmm kanske har du skaffat dig ett liv?? eller så har det gått så mycket utför att du inte har något att skriva om längre för att det inte händer något?? i alla fall så saknar jag att du skriver så börja skriva igen...du kan alltid skriva om mig :):):):):):):):):)::) puss puss älskar dig och hemkomst om en vecka inshallah

2009-04-08 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0