I just might love you today

Okej först och främst!

ÅÅHHH vilken fint väder det är ute!!!!
Jag blir så glad, varenda liten cell i kroppen sprudlar.

Just det, och nu sitter jag och ska bränna en skiva tills
ikväll. Jag brukar fixa musik till festerna vare sig de vill det
eller inte och jag tar min uppgift på fullaste allvar. Jag tycker
det är roligt sen ska jag ju inte skjuta under mattan att jag
känner mig lite stolt också, jag menar, vad är en fest utan
bra musik. Just precis.

Har varit upp och tagit musik från Malins dator, hon hade låtar
jag behövde. Till min stora glädje hade hon även låtar som jag
varit på jakt efter ,som jag inte visste att hon hade. Rörigt?

Hur som helst så är jag på ett underbart humör, leendet går
upp till öronsnibbarna och då sitter jag ändå här själv i min ensamhet
med min musik som jag visserligen älskar.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0