It's the new era!

Idag jobbade jag på Dagis i Lund. Så fint!
Har saknat barnen!! Så söta!!

Det blev solning på jobbet, barnen leker vi sitter och
håller koll på dem i solen. Så najs!

Jag fick en impuls och ringde Moa för att hon skulle göra
fransk manikyr. Men när jag kom hem dit så fick jag lite
smått ångest över min budget och bestämde mig för en
vanlig manikyr, och det blev turkost nagellack! så fint!
Eller ja snyggfult kan vi kalla det!

Jag tackade även nej till att umgås med Johanna, Grinsan och
Malin senare på kvällen för att jag var tvungen att jobba på mitt
examensarbete.

Så idag är jag stolt och jag kanske är på väg att bli en ny människa.
Jag avstod fransk manikyr och skönt häng, för vanligt nagellack och
examensarbete. IT'S THE NEW ERA!!

XX


Malin i solen!


Mina fötter ser gamla ut, bredvid solfaktor 30


Ett fint träd, som tappar blad så in i bomben, blad barnen gillar att leka med...


Solning på hög nivå


Jag lekte lite med Moas scrapbooking grejer


Turkost it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0