Kyckling

En tur i Malmö idag. Sedan var det fika idag på Maddes,
som inte har någon uteservering, så illa. Men deras
kycklingbaguette is to die for, så det blev Maddes ändå.
Jag vet inte, jag har en förkärlek till Maddes, ska jag
fika i stan så går jag aldrig någon annanstans självmant.
Det är typ autopiloten tar mig Maddes, every time.
Spännande det där!

Stackars lilla Emmeli trodde vi skulle träffas halv tolv
(det var halv ett) efter att den största Down i världshistorien informerat
henne fel. Hahha snutte. Tro mig jag vet hur det är att vara
på fel plats vid fel tillfälle.

Efter fikan gick jag och Anna hem och hämtade bilen för
att köra till Center Syd. Malin ville också med så vi hämtade
henne på vägen. Väl där hittade jag mina efterlängtade byxor
från Gina och vi fick träffa Emmeli en sväng eftersom hon
börjat jobba klockan 3. Very najs!

Nu har jag precis ätit, och är så jäävla trött.

Ska hem till Johanna nu, filmkväll. Eller vad det nu blir.
Nu kom jag och tänka på att det är Desperate housewives
ikväll! Men jag kommer förmodligen bli totalt nerröstad gällande
att se det. Just my luck.

I bilen drog vi på denna låten, sjukt bra! Måste se filmen snart
också. Efter så många Oscar 's måste den ju vara bra.

XX


På väg till centan


Maaalin


Emmeli i givakt på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0