Låt mig sova!

Åh idag är jag så jävla trött. Helt slut, kroppen värker
och huvudet är tungt.

Dagen på Clas idag var inte riktigt så lyckad som jag
hade tänkt mig. Folk var inte speciellt samarbetsvilliga.
Men jag fick ihop min 100 formulär i alla fall! Men nu vet
jag också att jag ska till Helsingborg och göra om allting
igen. Dryyygt, men vad gör man inte för Clas och utan detta
arbetet så får jag ju ingen examen.

Criminal minds nu, sen ska jag sova, lääänge.

Imorgon är det grillfest hos Eva, och min debut med singstar :)
Massa tv-spelsdebut denna veckan. Underbar vecka med andra ord!

XX

Kommentarer
Postat av: Majkie- Snart mamma till en mopsvalp :D

ja dom är ju så söta! :) synd att dom är så jävla dyra bara.

2009-04-24 @ 09:32:34
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0