London we love!

Nu är jag mätt! Riktigt mätt! Jag har ätit
en kebabrulle från Rhodos och utan att överdriva
så är de gigantiska!!! Verkligen enorma. Men jag
har svårt att inte äta upp, jag vill inte slänga mat.
Överkonsumtion liksom. Så nu spricker jag snart
och mår lite sådär småilla. Haha, ja vi kan kalla
det i-landsproblem. Som alla andra mina problem.

Ett annat litet problem jag har är på sajten
www.londonsvenskar.com . Jag vill som bekant
flytta till London och jobba där. Åsa tipsade mig
om denna sidan och det var i princip the answer to
my prayers.
MEN, när jag skulle registrera mig och
verifiera min e-post adress via ett mejl så fick jag
inget mejl! Nä precis, och utan att vreifiera sin hotmail
så kan man inte skriva på forumet. Tack för ingenting typ.
Ska fixa detta snarast men det är så typiskt!

Nu sitter jag hemma hos Anna och ska snart se Twilight för
fjärde gången. Man kan säga att jag verkligen gillar den
filmen och som vi alla vet, när jag gillar någonting så
gillar jag det verkligen och kan inte tjata ut det!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0