Lucky lady

Jag har städat på mitt rum!!
Jamen visst, det är sant. PLUS att jag fixat
till lite i garderoben, och med det menar jag givetvis
att jag lagt in allt som inte får plats där i min klädkammare
för att kunna ta itu med det en annan dag, puh.

Känner mig nästan lite matt men det funkar inte, nu måste jag
bestämma vad jag ska ha på mig för något, sen ska jag hem
till Annika på middag för att sedan åka ut till Skånes byhåla
Svalöv (dom har ingen tågstation!!! Till och med Häljarp har tågstation!)

Jobbet idag gick bra, vi hann till och med shoppa lite, wiihoo. Second hand såklart!


XX


En hink


Snorpapper


Smickrande vinkel


I solen


Jag funderar att införskaffa mig en hatt


Lund by day, and not any day, valborg


Vi köpte blommor till våra fina föräldrar, för en hel förmögenhet, typ. 15 kr


Vi satte 15-kronorsblommorna i ett vattenglas och skrev Happy valborg på en lapp. Succe!

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Tack!!! Trevlig Valborg på dig :)

2009-04-30 @ 17:38:45
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0