Maddes vs slappe

Anna ringde precis och frågade om jag skulle med
ner till stan och fika (på Maddes såklart).

Jag kan inte bestämma mig om jag har lust eller inte.

A - Ska du med ner till Maddes?
J - Jag vet inte om jag pallar.
A - Okej...
J - Men deras kycklingbaguette är ju så god! (pratar lite högt med mig själv)
A - Så du kan åka ner för baguetten inte för sällskapet?
J - Eehh, ja?

Jag ska nog följa med, annars kommer jag ha sjukt mycket överenergi
hos Johanna ikväll, vet inte om det är så uppskattat att springa runt med
sitt vinglas som en duracellkanin och prata, snubbla och sjunga. Njaaaa.

Jag vaknade för en halvtimme sen, just det! Jag vaknade klockan ett. Klockan ett!
Mohahha, jag älskar det. Men någonting som jag inte älskar är min Syster. Tack
vare henne blev jag väckt imorse när Jonny och dem skulle åka hem. Gissa vad!
Hon hade tagit ner haspen igen!!!! Jag ska fan göra en film där jag illustrerar hur
jag blir innebränd eller någon annan hemskhet på grund av den jävla haspen.

När jag somnat om igen så ringer mobilen, då ringer Jonnyoch behöver bli insläppt
för att han har glömt sina brillor. Jag tog djupa andetag, men jag kan inte bli sur
på Jonny, jag ser honom så sällan.

Sist men inte minst så ringer ingen mindre än TeleHor!!! 10.23 en Fredag, vem
som helst fattar väl att man antingen jobbar, är i skolan eller sover den tiden?!

Nu får jag nog göra ve mig inför min bauette på Maddes !

Ikväll är det fest hos Lovely Yoo,

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0