Min sköna böna

För er som hänger med, så har jag min morbror och
hans kompis nere på besök. Riktigt trevligt!
Jonny som bor i Värmland vanligtvis är alltid kul att
ha nere i Skåneland.

Det enda teny tiny problemet som uppstår är att jag
och Malin måste dela rum under hela deras vistelse
i Skåne. Det gör jag mer än gärna.....

MEN vi har väldigt olika vanor. Jag är uppe sent och
har just nu examensarbete vilket innebär att jag inte
behöver gå upp tidigt och gå i skolan. Resultatet
av detta blir att jag måste plocka ut mina grejer som jag 
behöver innan jag går ut på kvällen för att inte väcka Malin
när jag kommer hem(inte riktigt min grej att planera på detta
sättet och råkar på något underligt sätt alltid väcka henne ändå).
Det innebär också att jag vaknar när Malin stiger upp på 
morgonen, så jävla najs. 
Och eftersom att Malin öppnade fönstret igårkväll, och 
hon ligger precis framför fönstret så jag inte kunde stänga det
när jag kom hem så vaknade jag sjukt täppt i näsan imorse. Roligt!

I-landsproblem? Sannerligen, men inte desto mindre störande.

EGENTLIGEN så är min syrra inte till så mycket användning just
nu. Jag älskar henne självklart, hon är trevlig och så. 
Men hon har inget körkort, så hon kan aldrig köra mig när
jag hamnat i en grannby eller strandat på någon fest.
Hon är inte heller 20, så hon kan inte handla till mig på systemet 
om jag inte hunnit ner eller liknande. 

Så skärpning nu, körkort förväntas snarast så jag kan kassera
in alla körningar med dig. 

Läget är ju inte annat än att jag älskar och tycker om dig ändå,
men du skulle göra hela processen mycket lättare om du 
tog tag i detta. 

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0