Motormässa? Jag?

Imorgon mina vänner, då ska Nina på motormässan
i Malmö. MOTORMÄSSA! Jag kan ingenting om bilar,
jag kan typ urskilja de vanligaste bilmärkena, så långt
sträcker sig min kunskap.

Morbror Jonny och hans kompis ska till Malmö imorgon
och de tyckte att jag kunde följa med och guida dem.
Titta på turning torso, nya fotbollsstadion och ishockeyarenan
och grejer.
Ska bli kul att se deras min imorgon när de inser att jag inte
har en jävla aning om var alla dessa grejer är någonstans.
(Turning Torso har jag ju besökt, men de andra platserna är
fortfarande outforskade)
Spännande! Eller ja mer spännande än så här blir nog inte
min Torsdag. Men på Fredag smäller det!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0