Ried is my bitch

Jag lägger upp bilderna imorgon, klockan blev mycket och jag
är trött.

Imorgon ska jag sitta hela dagen och skriva min projektplan, som
ska vara inne senast på Söndag. Så bilderna kommer garanterat
upp imorgon, i någon av alla mina pauser.

Mitt mål imorgon är att sitta i trädgården imorgon och skriva.
Det ska ju bli skínande sol! Jag kan inte koncentrera mig på
skolarbete när jag vet att solen skiner utanför och vill att jag
ska komma ut óch befinna mig i den. Så jag tänkte lösa
koncentrationsproblemen med att flytta hela verksamheten
utomhus. Ibland tror jag att jag är så smart att jag hade kunnat
uppträda någonstans med min smarthet, men sedan händer
det någonting som får mig att tvivla på min förmåga. Alltid....

juste ja, fick faktiskt påskägg idag av Mamma och Pappa.
De måste gilla mig!

XX


Påskägg:)


Ried i Criminal minds är så söt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0