Störd? Jag? Neeej

Anna ringde innan, det är tydligen fint väder ute.
Finaste på länge, bara så att ni vet. Själv har jag ingen aning.
Jag har nämligen suttit inne sedan jag vaknade och skrivit på
mitt frågeformulär till Clas Ohlson. SÅ JÄVLA KUL!!!

Om jag inte ska gå ut? Jodå, Anna kommer och hämtar mig
om en halvtimme. Vi ska officiellt sitta i solen och sitta. Ska
bli den bästa dagen i mitt liv.

Jag har kommit på att jag jobbar bäst under stress. Utan tvekan.
Jag ska gärna ha svettningar, dödsångest och anfall innan jag
tar tag i vad det än är jag ska ta tag i.

Precis just nu kom jag på att jag måste deklarera. Jag som är
arbetslös behöver liksom pengarna innan sommaren. I should be so lucky!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0