Singstar is my favourite!

I Fredags var det alltså dags för grillning.
En så jävla trevlig kväll! Det var underbart väder,
god mat och det bästa sällskapet. När solen hittat
ner under horisonten så gick vi in jag skulle äntligen
få debutera med singstar! Vi hade så jävla kul och
jag var på gång som aldrig förr!

Grillningen gick hyfsat, Mary tände på kolen direkt efter
tändvätskan och det vet ju till och med jag att det inte
är så himla lyckat. Men det gick bra ändå!

När vi sedan spelade singstar gick jag bananas. Det slutade
men att jag sjöng på varenda låt och de övriga skickade runt
den andra micken mellan sig.

Men som sagt, en toppenkväll! Den slutade på Möllan med
Erika. Vi gillar Möllan och Nyhavn!

Vi sitter i bilen och väntar på att Eva ska handla cigg.
J - Fan vad jag är hungrig!
Tobbe  - Jag har en rå korv till dig här nere. (blickar neråt)

Tobbe och Eva  höll på och försökte koppla in playstationet i
typ en timme. Det fattades tydligen en del. Eva var ute och
kollade i bilen X antal gånger men kunde inte hitta den sista
delen. Tredje gången hon gick ut till bilen hittade hon mojängen.
E - Någon hade lagt den i bildörren.
J - Oj, det var nog jag.
I kör - Åhh men Nina.....

Det hände mer roliga saker under kvällen men jag tror inte att
någon föväntar sig att jag ska komma ihåg allt...


Erika chillar med vin medan Mary grillar


Fin eld!


Moget


Grillning på hög nivå


Jag som inte är någon hejare på mat och så köpte en köttbit på Kvantum.
Det viktigaste var att den skuulle vara marinerad, så det blev en stor jävla
bit fläskytterfilé, och nej, det gick inte att grilla den hel. Tro mig, jag försökte.


Den mysigaste middagen i år!


Mina fina pojkar!


Underbara Eva!


Full gång med att koppla in playstationet.
- Var fan är den mojängen nu då?


Happy scout!


Mina fina damer!


Så söta


Singstar we love


Åsa och jag rockade på jävligt bra!


Tobbe och Marcus


On my way to the stars, Ha!


Jag peacar och Erika poasar


Fisken Åsa


Det slutade på möllan


Och sist men inte minst Sibylla och FYLLEMAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0