Shrek är vår vän

Jag har varit på ett underbart humör hela dagen.
Sjungit, betett mig allmänt "speciellt", en helt vanlig dag
egentligen.

När jag kom till skolan fick jag känslan av att alla hade gjort
fina power points till sina presentationer. Jag hade 5 minuter
innan lektion och tänkte inte vara sämre. Jag satte ihop en
sjukt fattig PP bara för sakens skull. Det kan ju vara bra att
rikta uppmärksamheten på någonting annat än på en stammande,
svengelsktalande stockholmare.

Presentationen gick helt okej, jag läste direkt ur pappret självklart,
men Mark (läraren) älskade min PP och kunde inte förstå hur alla
kunde ha så fina power points. Jag bara skrattade och blev starkt
påmind om vilka krav skolan ställer på en. Fint!

Annars var dan i skolan riktigt trevlig. Jag och Åsa hade extra skön
stämning längst bak med våra bananer och Shrek-imitiationer.

När vi sedan skulle med tåget så gick alla klockor olika så vi visste
inte om vi skulle springa eller om det gick bra att bara gå fort liksom.
Jag bestämde mig ganska fort för att vi inte behövde springa, Åsa däremot
var inte lika övertygad och småsprang mot stationen. Och jag kunde inte
undgå att tänka på att hon faktiskt är en uggla.
J - Haha, spring nu ugglan!
Å - Håll käften din jävla papegoja!

Haha ja jag knäckte mig i alla fall, användare av discen fattar.

XX


En fisk?


Jag gjorde en kompis, vi kallade honom Shrek


BananÅsa


Jag och min nyfunna vän


Mary undrade vad vi höll på med, när vi introducerade henne för Shrek förstod hon.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmm, banan...

2009-04-22 @ 21:46:36
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0