Döda mig nu

Jag har en sån jävla huvudvärk. Jag tror jag dör snart.
Jag var hemma halv fem igår, och alltid när jag kommer
hem så dricker jag en treo och en resorb. Eller ja, inte alltid
tyydligen, jag "hittade" inga treo igår, och då tänkte jag bara
-Nä skit samma, bättre för levern utan. (eller något sånt)

Jaha du! Jag vaknade av smärta halv elva. Jag drack faktiskt
vatten hela efterfesten igår och förstår inte vad jag har gjort
i ett tidigare liv som har gett mig dessa fruktansvärda baksmällor.

Nu ligger jag alltså här och tänker tillbaka på gårdagen.

Den började som bekant hemma hos Johanna. Jättetrevligt!
Min musik var på nivå 2 kanske, eftersom att vi satt och pratade
så skulle vi höra vad varandra sa. Tjurig som ett barn haha.
Sätt på min musik!

Sedan åkte vi ner till Inferno, dom spelade riktigt härlig musik.
Alla var på g och kvällen var najs.

När det sedan var dags för Tages så lämnade halva truppen oss.
Jag, Hare, Märta, Sanna och Sabina gick till Tages. Kass musik,
som vanligt. Vid två hade vi tröttnat på det, så alla drog hem medan
jag och André-ostafralla-vi-ska-kravalla gick på efterfest.

Jag cyklade hem vid fyra och gick snällt och la mig. Till ingen
nytta. Nu ligger jag ändå här bakfull som ett djur. Tack gud!

Lite kom-ihåg-punkter
- Hare fick fortkörningsböter på vägen till festen, 2400:- Haha, jag dog.
- Halv elva på förmiddagen (nu) fick jag fyllesms, evolution kom vi fram till
- Ta ALLTID treo, hellre 2 än ingen alls.
- Erbjuder någon dig skjuts från stan, ta den. Cyklen kan du hämta imorgon.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0