Åh, vad fint väder!!

Nu har vi varit i Ålabodarna. Jag och fallet Anna.
Det var ju så fint väder, den frasen använder jag nog
mest av allt.
- Åh, vad fint väder.
- ÅH, vad fint väder!!!!
- ÅH, VAD FINT VÄDER! JAG DÖR!!!

Ungefär så brukar utvecklingen se ut.
Solen gör mig glad helt enkelt.

Vi pratade om intressen idag. Vi kom fram till att
vi inte har några konkreta intressen. Fika, umgås med
kompisar (sitta i solen). Jaha? Kul, jävligt orginellt. Jag
menar, det är ju mycket coolare att ha ett riktigt intresse.
Något som ingen annan har, så man bli så speciell liksom.
Kast med liten sten? Eller, enhjulingscykling? Elefantridning
samtidigt som man dricker eld?

Någonting. Får grunna på det ett tag till.

XX


Man kan nästan se Danmark, där bakom Vhen


En Down


-Åh, vilket fint väder!!


Vi kom fram till att mitt hår inte var någon hit, det ser ut som att jag har potta


Anna ser ju sjukt sugen ut


Nej, inte mer!


Jo! Massa mer


Apan, en fin dag i April


Men vad är detta?


J -Anna, varför slänger du bullar omkring dig?
A - Ja, men jag ville inte ha mer.
J - Men moooget, en halv meter från filten liksom.

Kommentarer
Postat av: Wooow

En fika i det fina vädret utan wooow är ingen fika!! OKEJ???!

2009-04-20 @ 19:11:40
URL: http://lindatuhkanen.blogg.se/
Postat av: Nina

E det fint väder så är det en fika oavsett sällskap. But i get your point :) Sluta jobba då och följ med !!

2009-04-20 @ 19:19:24
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0