En filt och jag

Sitter ju nu hemma hos Emmeli och Bonden.
Bonden typ sover i soffan och Emmeli sitter som
fastklistrad vid Simpsons, högst faschinerande.
Själv fastnade man här...

idag har vi varit på en liten utflykt. Familjen som består
av Em, Bonden och Dylan har tagit med sin efterblivna
vän (Läs Jag) till Järavallen.

Men innan vi kom dit hann vi med en vända ut till Billeberga
där Bonden har sina rötter. Han skulle hämta en filt
så vi skulle ha någonting att sitta på. Innefektiv som han är
fick han med sig en 2kvm stor filt till tre personer. Bra där!
Jag menar själv är man ju rätt storrövad. Men som tur är var
Emmeli med, the small one.

Planen var först att vi skulle ut till Sjöarna, och dit åkte vi. Jag som
aldrig varit där tyckte det skulle bli kul vad alla snackade om.
Men det var typ 2 sjöar och 20 feta sandberg hehe. Ett enda
renoveringsobjekt med andra ord. Vi gick en liten runda
innan vi bestämde oss för Järavallen istället.

Efter en sjukt lång promenad där, satte vi oss ner i gräset
och bara låg. En enda stor orgie med andra ord.
Haha, nä så kul ska vi inte ha det. En annan gång kanske.

Nu sitter jag alltså här, trött och med skitiga skor.
En riktigt fin dag med underbart väder!!!

Ikväll bär det väg hem till Anna, så kanske vi inviger hennes
ökända atriumgård. Very nice! (uttalas alltid med Borat-accent)

XX


Sand och åter sand vid Sjöarna


Climbing K2


Det kan närmast jämföras med Sahara


En Bonde och en Dylan


Järavallen it is


Skogspromenad


Kakor i solen


Sova rumpa


Njutning

'
Minifilten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0