Vi vet hur man ska värdera saker och ting

Jag fick reda på att Hassle skulle till Hultsfred och övervägde
direkt att åka dit, diskussionerna gick fram och tillbaka.

Nina |  säger:

ja precis, när man väl köpt så är det ju gjort sen kan man ju bara fixa tält och sånt

men vad fan, ska det vara så , så kan man ju lika gärna ta tåget

Erika. säger:

ne men sofia sa.... att om man åker tåg då kan man ju inte förvara värdesaker någonstans

i en bil kan du låsa in saker

Nina |  säger:

ja det är klart, men ändå

ta inte med värdesaker liksom

det behöver man ju inte

Erika. säger:

ja men öl

allt

om ett tält står tomt

Nina | säger:

haha ja juste ja, ÖLEN för fan

Erika. säger:

hahaha

Nina | säger:

Snacka om värdesaker

XX


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej!

Jag har en ny tävling i min blogg nu.

Denna gång kan du vinna en underbar klänning från Style by stars!

Klicka dig in på min blogg för att delta!

Lycka till!



http://brunettistorstan.blogg.se

2009-04-20 @ 19:44:21
URL: http://brunettistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0