Vin och sol eller pest och ond bråd död?

Måndag, och jag måste skriva och göra min power
point inför LIA-presentationen på Onsdag. Har inte
börjat och solen skiner utanför. Kan inte koncentrera mig...
Pratar med Erika på msn, kommer överens om att ingen
av oss vill göra någonting vettigt, så jag packar väskan,
sätter mig på tåget, köper lite vin och sedan sitter vi ute
i gräset hela dagen och flabbar och dricker vin.
En väldigt givande Måndag med andra ord.

Behöver jag tillägga att det inte blev något skrivande över huvud taget?

XX


En trädgårstomte


Lycklig i solen, som fan


Vårat läger för dagen


Gruppfoto!!!


Vin, ja tack!


Lila :)


Puss


Erika gillar soppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0