You have fun and you learn a little something

' Hjälp- Jag är med i en japansk tv-show' var ett helt
meningslöst program, och jag älskade det. Jag skrattade
så att jag nästan läckte lite. Det var helt sinnessjukt.
Tore fick mig att gråta av skratt, han blev minst sagt
upprörd när han såg att han blödde från hakan. Jag dog,
inte för att han var skadad utan för att han inte alls kunde
hantera situationen, han såg så förtvivlad ut.

Klasse var så söt tyckte jag. Johanna blev förfärad när jag
sa att jag inte visste vem Klas var.
- DET ÄR JU TRAZAN OCH BANARNE!!
Och hon förklarade hennes kärlek till Banarne sen hon var liten.
Mycket fin historia.
Jag tyckte han såg så snäll ut och var orolig för att han skulle
bryta höftbenet. Gamla människor är ju så sköra.
Men han var tuffare än vad jag trodde...

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0