You talking to me?!!

Idag blev jag väckt tre gånger av någon anledning.

Jag vaknade visst aldrig när Malin gick upp.
Men hon vet ändå hur hon kan förstöra mitt liv. Sakta men säkert...
Jonny kommer in och väcker mig vid 9 och behöver låna min
nyckel eftersom att Malin tagit ner haspen IGEN, som innebär
att man itne kommer ut ur huset utan nyckel! Sjukt irriterande.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för vems fel det är, Malins, som
är totalt tankspridd och skiter fullständigt i att det är folk kvar i huset
eller pappas, som hjärntvättar hela familjen om att det är mycket
inbrott i området och att vi måste låsa, haspa och allt vad det är.

Men sen å andra sidan så spelar det kanske ingen roll, för den dagen
det börjar brinna här och jag blir innebränd eftersom att jag antingen
sover eller fumlar runt med nycklen tills jag dör, den dagen kommer
nog alla blame themselves.

Jag har inte sovit tillräckligt mycket den senaste tiden (läs aldrig) så jag
gick och la mig igen. Klockan 10 ringer mobilen (jag stänger bara av ljudet
på helgnätter, inte vardagsnätter) och vem är det då, om inte Telenorhororna.
Jag klarar inte det mer, hej och hejdå!

Slutligen ringde Erika.
J - Hej... (sjukt trött)
E - Sov du?!
J - Nä? Eller jo, lite
E - Klockan är halv ett!
J - Jaha okej, vad trevligt. 
 
Försöker småprata lite med henne, jag hör att hon är ute
och har gjort någonting vettigt med sin dag. Men hon verkade
djupt chockad över tanken att jag tagit mig sovmorgon.

E- Ring mig sen!
J - Okej..

Efter det gick jag upp, eller ja, jag gick upp och gick på toaletten,
borstade tänderna och drack vatten. Sen gick jag och la mig i sängen
igen för att börja på mitt examensarbete.
Nu 3 timmar senare är det enda jag har gjort som kommer dokumenteras
detta blogginlägg.

Min självdisciplin är beundrandsvärd. Funderar just nu på att rensa ur min
garderob, börjar bli dags om jag ska få in mina sommarkläder.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0