Alltid vänster!

Jag har en fråga..
På nätterna brukar jag sova med bomullshandskar.
Ni vet sådana som har på sig när man smörjt in
händerna med handkräm, så att de riktigt tar åt sig
fukten och så man inte kladdar ner håret i sömnen. 
Men nu ligger det till såhär, VARENDA gång jag
vaknar på morgonen så är vänstra handsken av.
Den har kapitulerat och lämnat mig. Alltid den 
vänstra handsken, aldrig den högra. Jag förstår
det inte.!! 

Jag tror faktiskt att jag brände mig lite i solariet
igår. Jag hade stoppat i pengar för 6 min solning. 
Men jag ville ha 8 min som vanligt. Så jag stoppade
i min tia, och den rullade ut igen. JAHA?! Jag stoppade
i den igen, och den rullade ut. Jag stod säkert sådär i 
5 minuter. TA nu min jävla tia, Maskinjävel!!! Sjukt
irriterat och sedan lite genant när jag såg att det stod 
folk bakom mig som säkerligen undrade vad det 
var för psykfall som yrade framför dem. 

Hur som helst, när jag väl kom in i solariet (irriterad över 
att det bara blev 6 minuter) så var det riktigt varmt därinne.
Inte varmt som det brukar vara, utan VARMT så att man
nästan brände sig när man rörde vid handtagen och
väggarna (Detta är ett solarie som man står i). Anyway,
jag tryckte på start och fyyyfan vad varmt det blev.
Riktigt hett, det kändes inte alls som det brukar göra.
5 minuter klarade jag av, sedan var jag tvungen att gå ut. 
Annars hade jag nog tagit fyr. 
Så Egentligen så var det bra att det bara blev 6 minuter. 
Slutet gott allting gott. Men nu vet jag inte om jag vågar
återvända? Jag kan vänta tills Johanna ska dit kanske,
så kan hon berätta hur det kändes...

Nu ska jag nog göra ve mig. så jag träffa Johanna i stan.
Måste ju inhandla lite gott till min middagsfest ikväll!!
Kommer bli Fabolous! 

XX 


Ägg till frukost, någon?!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Nej fy faaan vilken äcklig bild!!! Haha!

2009-01-30 @ 16:09:54
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0