Ännu en givande dag på Aspero

Idag är jag trött. riktigt trött.
Kunde inte somna igårkväll, det kan ju ha och göra med att jag sov
till klockan 12 på morgonen. Men jag trodde faktiskt i min lilla
oklanderligt naiva värld att mina två promenader skulle göra så
att jag skulle stupa rätt i säng. Men ack så fel!
Men som tur så hade vi ju sovmorgon, eller ja, vi hade aldrig sovmorgon.
Det var sagt så, men de hade "ångrat"(?!) sig och bestämt att vi skulle
börja klockan 9 som vanligt hela kursen. Men det fick vi inte reda
på förrän vi kom till skolan. The damage was done!

Sitter just nu vid datorn i skolan, sitter på parfym.se och vill mer än
gärna ha amor amor med Carachel.
Men det får vänta tills nästa utbetalning från csn som väntas i
slutet av februari. Det är en hel månad!!

Såg för övrigt väldigt goda nyheter på msn.se.
Robert Pattinson berättade om vilka tjejer han gillar.
- Han vill ha en lite galen flickvän. 
Jaaadå, sign me up!
Jag tror att det är det här de kallar, "match made in heaven"!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0