Bakfull

Ja, tyvärr är det så.

Drack ju som sagt vin igår, sedan gick vi vidare till Möllan.

Det fanns ingen ända på alkoholen som flödade.
Men det var trevligt! Very Nice :) Får lägga upp bilder senare idag, eller på Söndag när jag kommer hem.

Jag har sovit typ två timmar i natt, och nu sitter jag och Erika och slökollar på Catch me if you can.
Underbar film
Så smart Frank är, vill jag också vara. Imitera och grejer, jag suger på det.
Jag ska öva på det, jag lärde mig trots allt vissla i korridorerna på Gullstrand.








Hur som helst älskar jag Leonardo DiCaprio det har jag alltid gjort.
Han är så jävla duktig!


Ikväll kommer Ida, så ska vi äta tacos, och ha en allmänt mysig kväll :)


På Tisdag tar Obama över i vita huset! Det är fanimej på tiden. YES WE CAN!

XX


Smile sutter, IGEN! Lättroade?


Ja jag står på taket, Erika har ingen balkong. Så vi tog The nest best thing!


Varför har man gula fönsterramar?!


Alltid glada miner till mina fina brända skivor!


Världens bästa förfest?


Tacos är underbart! Dock glömt ganska mycket ingredienser vid starten!



Haha  fyfan, ses på egen risk. Som taget ur en Steven King film. Uuuhhh. Men den gav oss många goa skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0