En helt ny värld

Nu har jag gått promenad och är färdigduschad. Skönt!

Fick sms av min trogna klasskamrat Åsa, som sa att vi har sovmorgon imorgon!
Med ett leende på läpparna satte jag om larmet på mobilen.
Jag har läst lite i Åsas blogg idag och hittade vidare till Catyas blogg som jag nu
inte kan sluta läsa. En smart och rolig blogg!! Måste ses.

Annars är jag inte så mycket för att läsa bloggar, eller ja. I alla fall inte modebloggar 
och liknande. 
De ska vara skrivna med självdistans och humor, thank you very much.
Men smaken är som baken och tur är väl det.

Jag låg och slökollade på reprisen av Let's Dance imorse. Det var första gången
jag såg Blondinbella live, pratandes. Det var hemskt. Hur kan en människa vara
så politiskt korrekt i allting. Det kändes inte alls äkta, utan mer inövat och imageskapande. 
Släpp loss lite för fasen, make it real. Besviken? Ja!

Jag hoppas att många av de stora bloggarna inte skrev på ett sånt sätt som de gör nu
när de började. För i så fall har jag ingen förståelse för hur många av dem kunnat
bli så stora som de är. Tråkigt med andra ord!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0