Fest?

Jaadå!

Lördag kväll, i Malmö, förfest hos Ida. Det kan nog bli bra :)

Har tänkt ganska mycket på Johanna idag, what if? Tänk så hade det omöjliga hänt.
Man ska ju självklart inte tänka så, men min hjärna är ganska Okontrollerbar.
Man ska uppskatta det man har, jag kanske ska pröva det haha.

Min moral gällande en sak är kluven. Jag hatar det! Jag får ta mig samman helt enkelt!

Ja hur som helst, det tog mig 40 minuter!!! att diska upp disken idag. Fyfan! Jag missade Scrubs och sånt.

Men nu sitter vi vegjorda och fina hemma hos Ida och ska korka upp vinet! Life goes on.


XX


Lovely Downs


- Fär jag också vara med? Haha


Nipslip? Jag tror inte det. (På bred Johan Glans skånska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0