Hemma igen!

Nu har jag entrat Landskronas kommun igen, kom precis hem efter
att ha sovit som en stock hemma hos Erika. Kan ju kanske bero på
att jag inte kunde sova alls natten innan, haha. Jag har alltid varit lite knäpp
men man ska väl fan kunna somna efter att ha druckit vin?! oavsett var man
befinner sig.

Haha Erikaär såå goo. Vi är som systrar, vi tjafsar som vi vore det i alla fall :)
På ett underbart sätt, lika men olika. Roligast så!

Hur som helst. Vaknade typ kl.10.00 imorse, Erika hade redan stigit upp.
Jag låg kvar och latade mig och frös, det var inte lika mysigt när Erika
stigit upp haha. Erika lämnade vid 11.00, jag var tvungen att ta mig samman
och göra ve mig lite. Så jag mötte upp henne och Ida i stan, för att vandra där lite.
De skulle vidare till Max på Stortorget gör att äta, men av vissa väl valda anledningar
hade jag ingen lust att följa med, så jag hann precis med 12.08 tåget :)

Så nu sitter jag hemma, uppe på Malins rum och tittar på när hon städar.
Vi får ju finbesök ikväll, Jens föräldrar kommer på besök, haha.
Första gången, spännande!

Senare ikväll blir det hem till Ammar och hans nya lägenhet i Lund! Kommer bli trevligt :)
Jag hoppas vi tar tåget så att det kan bli lite fest av det hela. Inte kul om DU kör!
Man märker verkligen skillnad på mig som alltid åker kollektivt och typ alla andra
jag känner som aldrig åker kollektivt. Det finns inte så mycket kunskap om hur det
fungerar, mohaha. Knowledge is power.
Ja vi tar tåget, jag känner att det är det rätta beslutet. ska bara övertala det andra patrasket!


XX



På väg mot Stortorget i Malmö, vackra stad!


Morgonfrillan,Sexy mf!


Malin i full gång med att vika kläder och göra det fint för våra väntade gäster!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja se där ja!! Där är ju jag på den första bilden:D

2009-01-23 @ 14:38:37
Postat av: Yoo

Inte kul om du kör!! Haha.. PIK! Din blogg är sjuk, men jag hinner fan inte med! Måste skaffa dator... För din skull endast! Älskar dig fan!

2009-01-28 @ 10:04:05
Postat av: Nina for president

Haha ja, gör det. Det är fanimej på tiden! Du måste ju följa mig genom alla jobbiga dagar som jag måste ta mig igenom medan du är på jobbet!

2009-01-29 @ 01:26:28
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0