Inpå skinnet

Nu har jag startat en blogg med mitt eget namn, det är ett stort steg från att ha en anonym blogg haha. Men det ska nog gå bra.

Förmodligen kommer den uppfattas ganska osammanhängande. Jag skriver för att vädra av mig tankar och funderingar, inte för att på bästa pedagogiska sätt få dig att förstå vad som pågår i mitt huvud hehe. Dont even bather.

De senaste dagarna har jag kommit fram till ett par saker,

1. 2008 sög sjukt mycket. På bara ett år hann jag flytta 2 gånger av mindre roliga anledningar, göra slut med Jonathan och flytta hem till mina föräldrar! Ikea gick åt helvete, och jag har tappat intresset av skolan. Yeey.  Haha, komiskt när man tänker på det. Det är kanske inte så farligt som det låter, men jag ser oändliga möjligheter i 2009.

2. Jag är sjukt trött på karlar. Uppriktigt. Hur jag än beter mig så går det åt helvete. Du bara gav upp. Börjar tappa intresset helt. Funderar på att kapitulera, leva i celibat. Kanske bli nunna?

3. Mina fina downs älskar jag mer för varje dag som går, aldrig en tråkig stund :) Börjar upptäcka underbara sidor hos andra människor som jag inte trodde jag skulle vara intresserad av att lära känna.

4. Terence Jays låt - One Blood , är nog en av de bästa låtarna någonsin. Jag vill bara gråta när jag hör den.
Thats not my name med The Thing Things lyssnar jag på HELA tiden. Haha sjukt sen kanske, men jag hörde den första gången för en vecka sen.

5. Family Guy är obeskrivligt. Jag skrattar rätt ut flera gånger, det är så jävla roligt. Saken blev ju inte bättre heller när jag hittade familyguyquotes.com. En hemsida med över 700 citat, haha. Nästan lika kul som the actual show.

6. Jag vill bo i London!! Det spritter i kroppen bara av att tänka tanken att faktiskt bo där, jobba där, leva där. Så fort skolan är slut och jag inte längre är fast här, så ska jag se över mina alternativ och flytta dit! London förtrollade mig!

Nä nu ska jag kolla över resor till a la Parí!


Kommentarer
Postat av: Erika

Wiooo!!!:D Ska läsa hela tiden!!

2009-01-13 @ 16:18:37
Postat av: Ausa

Oh yeah. Här har du en trogen läsare!

2009-01-14 @ 19:28:15
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0