Kräng

Fyfan vad jag krängt ikväll, den där konditoriidén jag
berättade om innan var kanske inte så genomtänkt.
Eller det kanske den hade varit om vi hade nöjt oss
med det och inte kryddat med cheeseballs och
coca cola som tillbehör. Jag tror jag avlider!!

Vi (eller jag) såg på något program på svt24 som gick
klockan nio. Någon typ talkshow med olika gäster,
b.la. Filip och Fredrik (som jag älskar). Men där var
en kille med som pratade om lycka, och hur den
bara varar 3 månader och hit och dit. Jag missade hans
namn och han var inte inskriven som gäst i tv-tablån.
jag vill veta vem det var, och höra mer om vad han hade
att säga. Sjukt intressant!

Jag har kommit fram till genom vissa relationer jag gått
igenom med olika människor att jag nog alltid kommer
vara som ett barn. Naiv, sjukt impulsiv och med jämna
mellanrum otroligt jobbig. Jag tror man kallar det att
jag kommit med insikt med mig själv. Finally!

Länge leve Astrid Lindgren och Walt Disney!



Karlsson på taket är så underbar!
"Ta en bulle Gunilla..." -Ha!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0