Krock! My lovely Yoo!

http://www.skanskan.se/article/20090116/NYHETER/15935303/1087/*/KAVLINGEMALMO-UPPDATERAD-0815/bil-voltade-vid-vastra-karaby

Fick sms av Yoo idag, hon har voltat med bilen!!!!

Fyfan vilket hemskt sms att få. Men lyckligtvis så mår hon bra,men är förmodligen sjukt chockad.

Sjuk tur att ni hade din bil och inte Cajsas som sagt, vill inte ens tänka på hur det hade kunnat sluta.

Känns så overkligt att höra dig berätta om volterna, ljuden, och chocken när den väl stannat.
Men allt är väl, jag vill bara åka hem till dig och krama om dig JÄTTEHÅRT!!

På Söndag kommer jag! Kommer aldrig släppa dig ur mina armar.

Min söta vackra lilla Yoo, om någonting skulle hända med dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till!


Glashalt på vägen, och johanna renoveringsobjekt till bil.

XX

Kommentarer
Postat av: Emmeli

VA?????????????????!!!!!!

2009-01-16 @ 21:30:23
Postat av: Harry

Men uschh, det ser nästan ut som jag när jag åkte av.. ingen rolig upplevelse! Tur det gick bra för Yoo .

2009-01-17 @ 00:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0