Kvar i Malmö

Ja jag är kvar i Malmö.

Åkte aldrig hem igår, jag orkade inte!

Sitter nu i skolan, vi har näthandelslektion i datasalen. SMART!
Alla sitter vid sina datorer och gör allt annat än att lyssna på Monica.
(Kanske borde tillägga att vi inte har användning av datorerna i den här delen av kursen)
Men för min del kan det nog bero på att jag inte riktigt återhämtat mig
från helgen än. Mycket alkohol och lite sömn. Bra kombination för mig
som blir bakfull bara jag dricker en halv cider.
Dom kallar mig pensionär...
____________________________________________________________

Vi hade riktigt roligt i Lördags kväll, efter vi varit hos Ida så tog vi taxi ner
till lillatorg och gick på Moosehead. Sedan bar det iväg till slagt. Där var
jävligt mycket folk, trodde inte det brukade vara det på Lördagar, men jo.
På något sätt har jag alltid kul på slagt, det verkar inte som att någon annan
gillar det sådär speciellt mycket. Men jag är kanske inte så orienterad när
det gäller Malmös uteliv så jag gillar det. Det är stort och rymligt, och man
dansar alltid sjukt mycket när man är där. Det är ju inte som lilla Tages precis haha.
Men våran vän Tage gillar vi ju ändå.

Dessa dagarna i Malmö har varit konstiga, men sjukt roliga. Vi har haft så jävla kul.
Jag har fått ont i magen otåliga gånger på grund av alla skrattanfall vi fått under helgen.

* Utanför Slagt står jag och Erika och tjafsar medan jag dansar till musiken från min mobil.
* I taxin hem pratar jag "arabiska" med chauffören OCH sitter och ropar - Guuuud... Haha
* Sen blir jag sur för att han inte var arab.
* Fem og tyve
*Syrgasmasken
*Telefonen på köpet

Erikas lägenhet är obeskrivligt kall, jag förstår det inte. Det är en relativt ny lägenhet, men den
har mycket fönster. Under min vistelse sov vi i hennes 120 säng, fullt påklädda och med varsitt
täcke! Men man frös ändå när manvaknade på morgonen!! Hyresvärden nästa tack!

Har ni någonsin träffat någon som får en att fundera över ditt liv och hur du vill leva det?
Jag har....
Kan inte sluta tänka på det.


XX


En öl hann vi med på Moosehead!


Erika, efter att ha trängt undan smärtan sen hon slog sig i bordet när jag var på toaletten.
Och kunde därför inte utagera smärtan, hahahaha. MAn vill skrika och svära av bara fan.
Men sitter man själv vid ett bord på krogen får man kanske hålla minen.
Jag knäckte mig totalt när jag fick höra, och ni ska se blåmärket hahaha. kramp!


Skavfötters i soffan, mysigt men trångt. Det hamnade tår både här och där!


Pizza, från nya pizzafavoriten. Och nej, vi tog aldrig hemkörning.


Vi har fått lämna datasalen i skolan och begett oss till Jägersro för att göra en
liten fältuppgift. Tror ni det blev mycket gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0