Lia!

Jaahaaaa! Då var det bara två veckor kvar tills vi
ska ha våran LIA(praktik). Jag måste ta mig samman
snart. Om inte jag fixar en Liaplats snarast så
kommer Voukko den inkompetenta att fixa det till
mig. Tack, men NEJ tack!
Man vill ju inte vara vartsom helst. Mina andra två
lior har jag haft på IKEA och Åhléns. Helt okej.
Men jag tar inte tag i någonting!! Jag måste
skärpa mig, ta tag i mitt liv. Hårt!

Jag ska i och för sig på möte på Clas Ohlson
(jag har hört att de har jättebra personalvillkor)
på Måndag, pratade med chefen på telefon för
någon vecka sen. Han låter väl inte helt ointresserad
men inte speciellt överygad heller. Han undrar om
det ger mig någonting att vara hos dem. Jaha?!
Våran Lia denna gången handlar om ledarskap, och
chefen säger att det kanske inte ger mig någonting
att vara hos dem. Bra där!
Jag får försöka charma mig in, hade varit trevligt.
Personalen där ska vara skön enligt mina efterforskningar.
Och det är ju nästan det som är det viktigaste.
Så vi får se hur det går. Skiter det sig med dem
så ligger jag nog ganska risigt till, man vill ju inte
hamna på Netto.

Ja hur som helst så är jag precis hemkommen
från Herrskapet Aronsson. Alltid lika trelvligt
med en visit där. Man får nu ge bönderna en
liten uppdatering om vad som händer mohahaha.
Sammhällstjänst kan vi kalla det!

Jag får höra gång på gång att mitt bloggnamn
är avancerat, och för er obildade människor känner
jag mig skyldig att berätta varifrån det kommer.
"I like smiling, smiling is my favourite." är en av alla
klockrena kommentarer i filmen Elf som är min
absoluta favoritfilm. Den ger alla ett leende på
läpparna, Buddy is my friend!
Jag rekomenderar varmt alla att se denna minst
en gång.


XX


Elfyourself show me what you've got!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0