Mobilia

Erika jobbar till klockan fem idag. Hon tjänar pengar, jag gör av med pengar.
Känns som en negativ trend som alltid håller i sig, - Jag gör av med pengar!

Erika bor precis bakom Mobilia, INTE BRA.



Jag vaknade klockan tolv, sjukt seg. Men jag var tvungen att ta mig samman för att gå till systemet och inhandla vin till kvällen. Jag trodde de stängde två, så jag lämnade kvart över ett. De stängde inte förrän tre.
Men jag handladev ad jag skulle och sedan tänkte jag att jag skulle strosa på mobilia en stund.


Två timmar och 1500:- senare vandrar jag hem, med sår i händerna efter att ha burit på systemetkassen och HUNGRIG som en gris. Då kommer jag på att jag glömt att äta frukost. Jag var i min egen lilla värld.

Energin var verkligen obefintlig, jag stannade på McDonalds och inhandlade lite McFett :) WoooW!



Men jag hittade en cocktailklänning till Cecilias födelsedagsfest :) Congrats to me!

Men nu har jag ätit upp, så nu får jag gå och diska upp högarna med disk vi fixat det senaste dygnet.
Här ser verkligen för jävligt ut hahaa. Fyfan. Erika skyller på mig, jag skyller på tiden vi lever i. osv.

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0