Modet sjunker

Pratade med Åhlens idag. Blaha! säger jag bara.
Modet börjar sjunka nu, jag kanske ska bli hemmafru istället.
Strunta i karriär och jobb, och bara vara hemma, shoppa, spela golf och sånt.

Jag tror jag måste åka iväg snart., jag måste samla tankarna. Rannsaka mig själv.
Vad vill jag egentligen? Hur vill jag leva mitt liv? Hur vet man?
Jag vet fan inte, jag ångrar mig ofta och mycket.

Snälla ta mig härifrån, ta mig i dina armar. Skydda mig från världen utanför och
bara håll om mig. För alltid.

Jag tänker för mycket, jag vet. Det är allt jag kan.

Destruktivt?


Ska till Erika ikväll, kanske blir lite vin, kanske lite Family guy. Vi får se.


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0