Omar?

Mamma - "Vilka är ni som ska hem till Omar då?"

Haha Omar? Ammar om jag får lov att be.

Jag blir så jävla trött!! Jag har varit medlem på åsiktstorget.se flera år.
Det innebär att de skickar mejl till mig med marknadsundersökningar
då och då. Jag ser det som en god gärning, man hjälper samhället (typ)
men framförallt så är det så att de skänker pengar till en välgörenhets-
organisation som man själv väljer efter varje avslutad undersökning.
JÄTTEBRA!
Jag har gjort dessa undersökningar under några år, och tyckt att det
varit okej. De kan ta allt mellan 10 och 30 minuter. De är riktigt tråkiga
att göra, men som det ser ut i världen idag så känns det ändå bra att
göra någonting riktigt tråkigt för att hjälpa någon annan, även fast man
mycket hellre skulle göra någonting annat. MEN, mitt problem med allt
detta är att jag börjar tappa tålamodet med dem, jag har inte gjort
några undersökningar på två månader, för de senaste 10 gångerna
har jag inte varit rätt person för undersökningen (rätt målgrupp).
Och det är ju okej, de behöver ju någon som passar in på deras profil,
fine. Men vad fan!! När man suttit med denna undersökningen i 15 minuter!!
Då får man ett meddelande "tack för din medverkan, men du är inte rätt
person blablabla". Och då kan man inte skänka någonting!!
Så man har har altså suttit under en relativt lång tid och nästan pinat sig själv
för ingenting.
Okej om det blir så någon gång ibland, men de senaste tio gångerna!!
Jag som är otålig som det är. Det funkar inte.
De hade ju kunnat göra undersökningen så att d bara på någon minut
kan få reda på om man är rätt person för den eller inte. MIFFON!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0