P+Y

Sitter hemma hos Yoo nu. Finally!

Min fina Yoo!

Ibland tror jag att jag är världens bästa kompis.
När jag gick menthal på Mobilia i Lördags så kunde jag inte sluta tänka på Yoo.
Man känner sig lite skyldig när man inte är hemma, jag är lite blödig med sånt, JA!
SÅ: Jag gick in på Lagerhaus och hittade söta små ljus som det stod " I ♥ you " på.
Sedan gick jag vidare till Twilfit och hittade sånna små söta doftkuddar med rosett på
som man lägger i garderoben, så är det alltid fräscht och fint. Very Nice!
Jag hittade inget passande kort till, de har inga "Tur du inte dog" -kort.
Så jag tänkte ta ett av alla de fina jag redan har hemma.

Så när jag idag skulle hit, så körde jag inom Konsum och handlade en chokladmuffins,
som jag satte ljusen i. Sedan var det bara att entra porten, och stå där som ett fån med
en muffins med ljus i på en assiette (som pappa meddelade med besked att den skulle
 hem igen, haha) och ett paket i händerna. Det var ett töntigt moment, men fint! :)
Man måste visa uppskattning!
(Behövde jag säga att jag glömde kortet?) Så kanske inte den bästa kompisen trots allt.


En muffins! Muffins? Vilket konstigt ord, egentligen. Om man tänker efter. MUFFins!

Så nu har Johanna fått reda på alla fina detaljer om helgen som jag inte berättar om här,
min anonyma blogg däremot kommer få sig en saftig uppdatering! Mohahaha.

Plus att jag gått promenad idag, efter min fettohelg med Erika.
Men att Erika öppnar sina dörrar för att ta in mig in her custedy är så hjärtat smälter.
Haha, inte alla som tar in en mentalsjuk i fyra dagar. Erika är en sann vän!

Men de tankar som jag har haft i huvudet det senaste dygnet vill inte försvinna!!
Men nu har jag i alla fall diskuterat (eller snarare tvångspratat om det) med ytterligare
en handfull personer, så det känns lite bättre :)

Nu ska Yoo visa mig alla sina olika sextrosor (nu blev jag rättad, det är ju trots allt
-"efter"sextrosor) Rätt ska vara rätt som Yoo säger.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0