Slö

Jag skojar inte när jag säger att klockan är 10
på kvällen och jag har suttit i Johannas soffa
HELA dagen!!! Helt slut är jag, pensionär!
Johanna har tvättat och spikat tavlor och lite
sånt, men JAG, jag har inte rört mig på hela
dagen. Eller nu ljög jag, vi gick ju faktiskt ner
till Don Pedro och hämtade kebabrulle.

Men you get the picture. Jag sitter här och
är bitter på Johanna, och hon bara hånar
mig hela tiden för diverse anledningar haha.

Plus att jag officiellt kommit fram till att jag
ska lägga allt som har med män bakom mig.
Äntligen! Det tog sin lilla tid, men nu är det hugget
i sten, i en mindre evighet.
Nunna nästa!!

XX


Nunna? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha tuff bild :P verkligen annorlunda ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0