Soliga L-a

Yeah right!

Oavsett väder så är jag hemma i Landets krona igen.
Det är ett j-a flängande fram och tillbaka, vilket börjar gå
mig på nerverna. Men det är lugnt! Mpphhhh!!
Jag kan hålla tillbaka min frustration till sommaren!

Jag tror vi var i skolan kanske två timmar, sedan
var det dags för att ta en tur i Malmö stad.
De har rea på Monki, vilket gjorde mig själaglad!
Ett par gråa höga jeans på 75% rea!!!
Sinnessjukt! Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Espresso house på Storgatan, ett litet fint ställe.
En god macka tillsammans med en massa span
på folk som går förbi på shoppinggatan. Alltid lika
underhållande.

Ikväll ska jag köra min älskade syster och hennes
pojkvän till Sturup för de ska till Thailand de jävlarna.
TVÅ veckor!! Själv sitter man fast här hemma, i något
som känns som en evighet.
För att komma till de goda nyheterna så har 
En person som jag inte nämner vid namn skrapat
våran bil, vilket innebäratt den har åkt in på lackning
och allt vad det är idag.
Och när mamma pratade med pappa precis verkar vi ha
fått en gigantisk lånebil, en Landrover eller något!! Stor
som en jeep, Typ Yoo's papi style. Jag sitter och håller
tummen för att det är sant, för i så fall så ska jag ju köra
turturduvorna i en vacker, stor, mäktig bil. (och givetvis ta
en liten avstickare på vägen hem med seriös cruisning)
Hoppas, hoppas, hoppas!

Nu fick jag sms om att mitt paket från Hm har kommit!!
Äntligen, deras superrea är ju fantastisk!
Måste åka dit och hämta alla mina förhoppningsvis fina
saker!! Otålig som en ekorre, i say.!

   
Mantally challenged?         Probably!
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0