Städmani?

Jag måste städa nu egentligen. Det är mammas
enda krav. "Om du ska ha hit folk så får du städa
nedervåningen och plocka undan alla dina saker
på toaletten." Javisst, det är klart jag kan göra det.
Det blir ju snabbstädning, i min värld är det fullständigt
hål i huvudet att storstäda INNAN man får besök. Det
blir ju bara dubbelt jobb. Man städar övergripande
innan gästerna kommer och ordentligt 2 dagar
efter att de varit här. Då är man förhoppningsvis
inte bakfull längre....

Men jag orkar inte!!! Jag sov till 12 idag, och nu känner
jag mig trött igen. Skulle egentligen behöva en nap,
men det hinner jag inte med.
Nä nu får jag ta tag i mig själv och vara snäll mot min
mor, det är ju trots allt hon som lagar maten....
Och det älskar jag henne för :)


XX


Jag var som sagt hemma hos Emmeli och Peter igår. Och jag lovade Emmeli
att lägga ut denna bilden på mitt rum som jag tog när jag kom hem efter
en utekväll för några veckor sen. Det är inte lätt att flytta från en 50kvm
lägenhet till ett rum på 15kvm. Dont judge

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha, det var inte dåligt.. :P

2009-01-30 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0