Unge fastnar i maskin

Ja det är sant!
Haha fyfan vad jag knäckte mig när jag såg denna.
Mamman förstår ingenting..
-"Men mamma, mamma, lillan sitter fast!" typ.

Skulle försöka ändra på bloggen lite, men det gick inte
så bra, designadinblogg.se 's sida verkar inte funka
riktigt som den ska idag. Så jag får vänta tills en
annan dag, för utan hans hjälp är jag helt vilsen och
lite smått mentally challenged.

Måste bränna lite musik tills imorgon också :)
Mohahahha.


XX


Lite action en vacker sommardag i Landskrona! Jag vill ha sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode/kläder? gillar du att ta åt dig

nya tips? Besök gärna min blogg och få inspiration.



/selmas mode

2009-01-29 @ 20:18:07
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0