Söndagskväll...

En söndagskväll i Landskrona! Underbart!

Mina aktiviteter idag består utav en promenad på en och en halv timme
tillsammans med Malin runt kl.15.00. Och.... det är allt.
Fin dag, Jag fick oväntat besök av Johanna idag. Och när jag säger
oväntat så menar jag OVÄNTAT. Det händer typ aldrig.
Jag låg i min säng, fromm och oskyldig som ett lamm när Malin
kommer instampandes lite småsur och säger åt mig att
öppna dörren när det kommer kompisar. För mig var det knappt
uppfattningsbart, men jag tolkade orden och blev aningen förvirrad.
Vad pratade hon om, varför skulle någon komma hit nu?
Vem pratade jag med igår? osv.
-"Hoppas det är en tjej, hoppas det är en tjej!". (Jag såg för tillfället sjukt
sleten ut och hade knappt entrat verkligheten för dagen)
Och in kommer my lovely Yo. Tack gode gud!
Som sagt, jag är inte så van vid oväntade besök.


Om ni vill veta en hemlighet så öppnar jag inte dörren vid besök om jag
är så sleten som idag. Är jag hemma själv så får de komma tillbaka senare
eller slå en signal. Detta vet ju varken mamma eller pappa om, för då hade
det blivit ett jävla liv.

Just nu sitter Johanna, Emilie och Saga i Malmö och tittar på Disney on ice.
TREVLIGT!

Jag borde nog gå och lägga mig snart, men jag är nästan sugen på en promenad
till innan jag hoppar in i duschen....


XX


Kortspel med Hare från igårkväll.
Utan att överdriva så suger hon på kort (i detta fall skitgubbe och poker).
Jag tror att i stora drag vann jag varenda gång. Då är det ju ingen sport.
Bättring Harry!

           
Promenad längs Landskronas kust, fint väder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0