Jag älskar det

Jag tror jag har kramp, eller jag har kramp!
En kväll med Youtube klipp går aldrig fel.

När jag kom till Erika så gick vi ut på en jävligt fattig
promenad. Ett varv runt pildammsparken haha. Woho!
I snigeltakt by the way!

Hur som helst så var vi sjukt uttråkade när vi kom tillbaka
från våran "promenad". Så vi skulle ringa Big Bowl och
beställa tid för att tävla i sånna Fat suits. Det har vi pratat
om länge och tänkte att nu var det dags.
Men dessvärre så hade redan klockan hunnit bli 9, så det var
försent för den aktiviteten. Typiskt när man väl tar tag i saker
så är klockan för mycket, ALLTID!
Vi får ringa imorgon och beställa tid till nästa vecka istället.

Så istället för att leka i fat suits fastnade vi vid YouTube.
Det är otroligt vad många timmar man kan sitta och ha
det roligt med alla klippen (därav krampen).

Bland annat den här videon fick mig att ligga dubbelvikt.

Jag har alltid gillat Peter Settman, videon är underbar.

Haha denna killen måste ångra att han ställde upp.

Och klassikern med tanten, henne vill jag ta med hem!

Sådär, nu var det slut för idag. Imorgon blir det Köpenhamn!



Såhär roligt var det hos Erika, det tog mig många minuter att klippa till detta!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0