20 frågor med moi!

Jag var inne på Åsas blogg och hittade en massa roliga saker som jag tänkte använda mig av :) Med Åsas välsignelse förstås.

1. Humör just nu:  Förväntansfull....
2. Kläder just nu: Träningskläder (eller ja, mjukisbyxor och sportBH. Träningskläder låter bättre)
3. Musik just nu: Human- The Killers, Thats not my name- The Thing Things, One blood - Terence Jay
4. När åt du senast: 10 minuter sedan, Lax och potatis. Sjukt gott! Min mamma kan sina grejer.
5. Favoritkläder: Mina lackleggings, bekväma och funkar i alla sammanhang.
6. Fisk eller badkruka: Jag vill säga fisk, så jag gör det.
7. Saft eller alkohol: Saft blandat med alkohol?
8. Längd: 176 cm
9. Hur många kuddar: En, det räcker bra. Föredrar en vältränad bringa istället ;)
10. Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, DEFINITIVT! Det är då jag gör allt vettigt, allt från midnattspromenader till städning på högsta nivå.
12. Sparare eller slösare:  Slösare, utan hämningar.
13. Ska du duscha idag?: Ja, om typ en timme känner jag att det är dags.
14. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två.
15. Framtidsplaner: Den här frågan gillar jag inte. Jag vill vara lycklig. Thats all! Kanske åker jorden runt själv, flytta till London eller åka au pair till USA efter skolans slut. Vi får se, ändrar mig ofta och mycket.
16. Bio eller promenad: Varför ska man välja på det? Promenad till bion får det bli.
17. Största svaghet: Otålig
18. Skriver du dagbok?: Bloggen är min dagbok.
19. Vem är snyggast i världen?: I min värld, Charlie Hunnam.
20. Har du en besatthet?: Väskor, Friends, Family guy, Bon Jovi, vin, vitlökssås. Ja, för att nämna några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0