Underbara Tisdag?

Nu har jag suttit vid den här bloggen nästan hela dagen och försökt göra den fin,
Men det går inte, eller ja! Jag kan inte. Den är lila i alla fall :)
Men i övrigt så är den ju sjukt tråkig. Får öva lite till, och tacka gud att
http://www.designadinblogg.blogg.se är så tillgiven och tålmodig med alla oss idioter som inte fattar någonting.

Tog ledigt från skolan idag, anledning: TRÖTTHET!
Sen är det inte speciellt käckt att dra dit oss när vi ändå inte gör någonting vettigt.
Jag är fortfarande bitter sen gårdagens helvete. FÖRLÅT!

Som sagt så har jag bara suttit här heeela dagen lång.
Jag var ute EN gång och hämtade posten vid 15.00.

Ska visserligen hem till Johanna snart. Very nice!
Borde nog ringa henne och höra vilken tid.....

Klockan 06.00 vaknade jag av att jag fick ett sms.
Det var från Telenor, eller Telehor. Vilket man än föredrar.
-"Hej! Nu har du använt din mobil för 200:- sen den förra fakturan."

Va?! Jag fick min faktura i fredags!!! Jag använder min mobil när jag behöver.
Det blir ganska mycket, men så jävla dyrt är det inte!
200:- på en helg, jag skulle inte tro det. Jag hatar Telenor och Telia!
Må dom ruttna i helvetets eldar, eller något liknande.

En extra hyllning till Obama, som just nu svär eden och blir Usa:s första svarta president!
Honom gillar jag!

XX




Nä, jag är inte avundsjuk! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0