Freaky Friday and mellow Saturday

Nu sitter jag hemma hos Yoo, bakfull!
Egentligen så orkar jag inte skriva någonting.
Men vi hade riktigt roligt igår och jag fick världens
finaste gåva av Sanna och Louise, nya spelmarker
till 'Med andra ord' som jag älskar. Haha!
You know me to well!

Alkoholen flödade och sedan bar det iväg
till Inferno och sist men inte minst Tages.
Ganska dålig musik, men Emmeli och jag
är trogna vårat Tages och dansade hela kvällen.
Jag menar, man får ju dra sitt strå till stacken.
Vid stängning kom Emmelis lydiga karl
(vi kallar honom bonden) och hämtade oss.
Jag hoppade av hos Johanna (som gick hem
redan klockan 2!!! Wonder why?!) så att
vi skulle kunna skeda. It's my favourite thing
in the world.

Jag kom på någonting väääldigt sorgligt idag
(eller om det var igår), typ alla har träffat en
varsin karl. Det suger balle, inga tofflor tack!

Johanna har precis ätit upp alla våra äckliga
ostbågar(det ska vara OLW och amatörostbågskännaren
moi köpte Estrella) med en sked. Så att hon slipper
bli kladdig om fingrarna, pedant?! I think so!!
"Ohh jag får lust att städa!!"
-Varenda gång jag är här hemma så får hon lust
att städa haha. Get a grip!

Snart blir det förhoppningsvis pizza och vitlökssås!!
Vitlökssås är ett av alla mina cravings dagen efter.
Skulle kunna dricka det, typ.


XX


Alla kom med utom Emilie !


Yoo, Louise och Sanna gillade maten :)

        
Emilie                       Johanna                   Hare                          Emmeli

       
Erika                           Louise                     Sanna                      Moi!


2 lovely downs


Aktivitet: trycka ut ordpluppar till det kommande spelet

 


 



På Inferno


Inferno


Inferno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0