Kvällen då det ljusnade

Precis hemkommen efter min förfriskande kvällspromenad.

Tack vare all den överenergi som kom efter att jag pratat med Erika.
Så får vi se imorgon hur det blir....

______________________________________________________________________________

Johanna var lika söt som vanligt. Vi kollade på något sånt isåkningsprogram (?), jag vet
inte vad det heter. Jag tror att varenda kotte trillade i alla fall en gång, kasst! Ska det göras
så ska det ju göras ordentligt. Inte för att jag klarat av att göra det, men det hör inte hit. Jag
ser inte ut som en kvinnlig karl som har tränatkonståkning hela livet.


Haha, Johanna och jag kom i alla fall fram till en sak:
Vi är inte bra på att ha integritet. Det är inte våran grej. Vi är gjorda för att fläka oss.
Och vi får väl vara nöjda med det. Vi har ju trots allt det ganska bra :)

XX


Världens sötaste tottar haha. Ni kanske förstår att det knappt gick och
prata med henne utan att skratta. En värdig Down med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Yoo

detta är fortfarande kul... ;) vilken sötnos!!!!

2010-03-10 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0