Världens längsta promenad...

Nylien hemkommen från en flera timmar lång promenad. Pildammsparken, Västra hamnen och
sen upp igenom stan igen. Det var faktiskt riktigt bra. Jag trodde aldrig jag skulle orka med det
efter allt vin från gårdagen. Men vi bara gick och gick och det var jätteskönt! När vi skulle bege
oss ut var det sol och fint väder, men det slog snabbt om till dimma. Men vi vandrade ändå
i oändlighet!
Men det var jättetrevligt, och jag ser fram emot nästa promenad!

Nu sitter jag hemma hos Erika igen, och vi har precis startat Johan Glans wourld tour of skåne.
Jag ÄLSKAR Johan Glans! Haha! "Jag tror inte det..."
Måste ses av alla Glans fans!

Igårkväll blev det en del vin, IGEN som sagt. Men det var jättetrevligt! Och vi gick inte ut denna gången.
Jag gillar att vara här hemma, hos min lilla Erika :)


XX


Inne i en av sexbutikerna på S.Förstadsgatan. Haha, här med en snopphatt!



Fina strumpor! Jag älskar mina prickiga som jag fick av min lovely Yoo :)



Två glada Downs, på onsdagskvällens kant.

   
Pildammsparken            Slottsparken                     Utiskt över ribban            En fyr?!

Bilder från promenaden , vi var minsann lite överallt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0