WooooW!

Just nu sitter jag hemma Erika på Dalaplan medan hon duschar! (jag tänkte skriva att hon sitter och duschar, haha. Men det har jag fått lära mig att det gör man inte!)

Tidigare idag har jag träffat Linda, min fina underbara WooW! Hon har äntligen entrat Landskronas portar på heltid.
Välkommen!

Jag fick ett väldigt välkomnat sms idag, lektionen imorgon är inställd. Och i och med det, även våran fina redovisning! Sekunden efter ringer Erika a.k.a Fisen och jublar.
 Ny plan, till Malmö och dricka vin. Jävligt fint.

(Vin är nog en av mina favoritsaker i världen, vin, lila, rosetter, elf, Bon Jovi och Family guy. Kan inte misslyckas :)

Erika som ursprungligen är från djupaste skogen i Dalarna, är perfekta fyllekamraten en vardagskväll. På riktigt!
Det var därför jag saknade henne så mycket är hon var hemma under praktiken.
Spontana festkvällar är alltid aktuella med Erika i stan.


XX


Erikas barndomshem, Rättvik, Dalarna.


Två Wooows! Fina Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0