AAAHHHHHHHHHHHHHH!

Jag tror jag måste vädra lite.

Jag berättade ju innan att jag skickade in en ansökan
om jobb i England. Jobbet är på Clas Ohlson, of course.
Jag och Clas är homies.

Hur som helst!! Några timmar efter att jag skickat in min
ansökan ringde dom! Imorgon ska jag på konferens-intervju.
Jag ska prata med tre personer på huvudkontoret, i en intervju,
PÅ ENGELSKA:!!!!!

Jag är så uppe i varv nu så jag tror inte jag kommer kunna
sova en blund inatt.

Otålig som jag är, så är jag glad att det gick så snabbt. Men
samtidigt har jag NOLL tid att förbereda mig eftersom jag jobbat
kväll ikväll och jobbar 7.30-13.00 imorgon och intervjun är 15.00
i Helsingborg.

Oavsett resultat så kommer jag ligga gråtandes i fosterställning,
antingen av lycka eller av sorg.

Eather way så är det en bra erfarenhet att ha.

Engelskan kan dock stå mig dyr.
Jag kan engelska och så men inte alla termer och fackord
som kan tänkas dyka upp.

Håll nu tummen för mig imorgon.

Detta kan vara början på mitt nya liv! Underbara liv!!!


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0