Bach, Bitch, Beach???

Dagen efter skulle vi till stranden. Jag, Fia och Fanny.
Ja juste ja, inte att förglömma, Fias mamma också.
Men hon fick ligga minst 30 meter bort för vi skulle snacka
fylla, killar och sex enligt Fia.

Jag vet faktiskt inte om jag får komma tillbaka till Fia.

Jag drog runt sand i hela deras hus och åt upp deras
kräftost på fyllan. Förr gången drog jag studsmattan
över gräsmattan och försökte sno flera liter yougurth.
(Även detta på fyllan, men för två poliser så spelar det
nog ingen större roll).
När jag tänker på det så förstår jag inte riktigt att jag fick
komma tillbaka över huvud taget.

I hela bilen hem från Båstad satt Fia och fyllesnackade
om ex och andra ointressanta personer. Jag? Jag satt
och berättade om hur lite vi faktiskt hade druckit.
(Det kanske ska tilläggas att Fias morsa strängt sagt att
vi fick gå hem om vi var för fulla.)

Men jag tog ju faktiskt aldrig den shoten. Nä just det ja,
men jag tog fanimej, drinken cidern och vinet.

Fint ska det va!!

XX


Det blev en dag på straaaanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0